Celkový počet zobrazení stránky

piatok 2. januára 2015

Prepacte za neaktivitu

Prepacte za neaktivitu.Bola som v Prahe dam fotky.A som vo fanclube Apple Queen.Bude fotka.A mam tu ceny aj ikonky blogu od Apple Queen.(ikonky dam do menu)A fanclube Emmuska sa zmenila ikonka dam fotku.A este cena za bleskovku od Bri.(oznacim co je co).



Vsetko su ceny od Apple Queen.PS:Su krasne.



Ikonky blogu vsetky su robene Apple Queen - ever-after-high-apple.blog.cz a su KRASNE

Cena od Bri- ever-after-high04.blog.cz Velmi pekna.
Hore je EMMUSKA a dole Apple Queen.







4 komentáre:

  1. Bola by som rada keby si tie ikonky (aj Emmkine) dala do menu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som vedela ako.Ale spytam sa niekoho ci mi to nespravi.Aj tie ikonky som nevedela dat.Ale dam ich.

      Odstrániť
  2. To si musíš dať:
    rozloženie
    pridať modul gadget
    text :)

    moje ikonky sú robené tak aby si ich nemusela zmenšovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné ceny a všteko ostatné!

    PS: do menu si daj tiež affs. :)

    OdpovedaťOdstrániť