Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 15. februára 2015

Ever after high tag

Lagoona Bloo mala na blogu eah tag tak ho idem vyplnit aj ja.
Ako dlho poznas eah a ako si na nich prisla?
Eah poznam uz dlho ale spoznala som od mojich spoluziaciek.

Kolko mas eah babik aka bola tvoja 1.?
Mam ich 7 a moja 1. bola Raven Queen.
Aku babiku chces najviac?
Holly a Poppy o'Hair a Dusches Swan.

Aka je tvoja naj edicia?
Basic ale mam rada aj ostatne.

Aka je tvoja naopak najhorsia edicia?
Ja mam rada vsetky.

Aky charakter si si najviac oblubila?
Raven dokaze si zastat svoje.

Paci sa ti film Thonecoming?
Velmi sa mi paci.

Aky mas nazor na novu kolekciu Sugar Coated?
Ja roztomila paci sa mi.

Mas radsej rebelov alebo slachticov?
Mam radsej slachticov su velmi pekny a mily.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára