Celkový počet zobrazení stránky

sobota 18. apríla 2015

Hodnotenie Kolekcie BASIC

Ahojte!Prinášam Vám hodnotenie kolekcie Basic,viem že tu nebudú všetky bábiky ale dam tu tie základné bábiky.
Raven:Je veľmi pekná mne sa na nej páči tá sukňa.9/10
Apple:Má krásne šaty a peknú korunku. 9/10
Briar:Je pekná páči sa mi ako má spravené tie vlasy.9/10
Blondie:Mne sa až tak nepáči má nepekné topánky tie šaty nič moc.5/10
Ashlynn:Je peká má super topánky a krásne spravené vlasi a aj šaty náušnice  sú veľmi pekného tvaru.9/10
Cedar:Mne sa tieš až tak nepáči tie šaty no nepáčia sa mi veľmi.6/10
Madeline:Je pekná má pekný klobúk.8/10
Cupid:Je veľmi pekná,má super topánky a krídla.9/10
Cerise:Má super pášť páči sa mi.8/10
Hunter:Je pekný má super bundu a aj vlasy.9/10
Dexter:Je celkom pekný má peknú korunu.8/10
Lizzie:Je krásna moja naj eah je super.10/10
Holly:Je veľmi pekná moja 2. naj eah má super vlasy.9,9/10
Poppy:Je super tie vlasy krásne. 9/10
Dusches:Je velmi pekná má krásne vlasy a aj šaty. 9/10
Kitty:Je pekná aj šaty má pekné 8/10
Celkové hodnotenie 8/10




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára