Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 9. augusta 2015

Moj sen o mojej naj babike sa splnil

Neviem ci ste ten napis pochopili ale dostala som moju vysnivanu babiku na ktoru som cakala 3 roky.A je to:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nefera de nile basic:

Tato babika bola moja vysnivana!Ani si neviete predstavit ako som ju chcela.
Ale tie babiky su dve druha je:

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nefera de nile Boo Yourk
Tato Nefera sa este v cesku a na slovensku este nepredava skoro malo kto ju ma.Ani ten film este neni nadabovany.


7 komentárov:

  1. Mne osobne sa Nefera Boo york,nepáči.Má zlý výraz,pripomína mi čarodejnicu.Basicka,no,mne sa už ani tá nepáči,kvôli blbej povahe Nefery.Ale aj tak gratulujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji k novým panenkám.Mě osobně se Nefera sice moc nelíbí-jako spousta Mh panenek.Ale možná se mi na tvých fotkách zalíbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To skade si zohnala novu basicku?? Ta sa uz roky nepredava gratulujem Boo York mám aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujeme ti k Neferám !Nám se líbí víc Basic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ako povedať... Mne sa obidve Nefery nepáčia, síce prvú vlastním. A okrem toho, nemá ju len málokto, lebo sa predáva aj tu na slovesku (má ju moja sestetnica) a v amerike ju má dosť ľudí, takže nie až tak málo, lebo ju má aj dosť češiek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja vlastním obe... A tá nová s New Yorku mi príde krajšia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prosim ta New York to sa vola Boo York ale nevadi a vobec nevizera ako carodejnica

      Odstrániť