Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 23. júla 2015

Prosim precitajte cele!

A ideme nato...Ako prve sa chcem ospravedlnit za neaktivitu.Dvovod je tento clanok.Nechcem prist o moje Affs.Pravda je ze uz ma prestali bavit babiky.Tento blog uz o nich vôbec nebude zameram sa skôr na eosy a este ine moje zaujmi napr. co pozeram v telke programy ktore mam rada atd...A teraz ideme na to hlavne!Skoro som sa rozplakala ked som pisala clanok a to len preto lebo sa bojim ze uz na môj blog teraz nikto nebude chodit.Budem rada ak sa mi do komentarov vyjadrite co si myslite na tieto otazky.Budete este chodit na moj blog?
Vadi vam ze uz nebude o babikach?
Chcete aby môj blog skoncil?Tak to si myslim dufam ze ste si to precitali je to pre mna dvôlezite.

3 komentáre:

  1. No,neviem.Nechcem aby si skončila,ale eos ma nebavia.Bez urážky ale je to pre mňa ken ďalšia bezúčelná kozmetika bez ktorej sa zaobídem.A k akým programom presne? Violetta? To hej,to mám rada.Len chcelo by to aj iné záujmy,niečo osobnejšie,napr.ja mám kreslenie,tvorbu príbehov a pod.Naviac asi nikoho tu kozmetika neberie až tak aby o nej čítal alebo blogoval.Je to ale tvoje rozhodnutie a ja osobne sem chodiť budem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako vraví Creative Spirit, EOS sú fajn, ale čo o nich, napíšem že mám nové, rozpíšem tých 10 druhov či koľko ich je vymenujem ich príchute :/ Neviem čo je to za téma alebo ako to nazvať :D Kozmetika je v OK ale veľa o nej na písanie není :/ neviem či niekoho zaujíma že nejaká nlogerka má novú šminku :D Mohla by si skúsiť kresliť, možno by si sa aj zlepšila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem za radu dievcata o kozmetike to ani nebude tento blog bude o HUDBE v dalsom clanku napisem podrobnejsie veci.

    OdpovedaťOdstrániť